Help Desk/Desktop Support álláslehetőség

Rólad

IT felhasználói támogató (Help Desk/Desktop Support) csapatunkba keressük legújabb kollégánkat, aki segíteni fogja ügyfeleink felhasználóit a napi munkavégzésük során. A bejelentett problémákat, kéréseket kedvesen és segítőkészen fogadja, legjobb szakmai tudása szerint mielőbb megoldja, és persze adminisztrálja is.

Rólunk

Kis és közepes méretű cégeknek segítünk, hogy megbízható IT-környezetben dolgozhassanak, és a felmerülő problémáikra mielőbb megoldást kapjanak. Cégünk dinamikusan növekszik, a töretlen fejlődéshez pedig további kiváló szakemberekre van szükségünk.

Feladatok

Alapvetően két főbb feladatkörrel kell majd foglalkoznod, de nyilván nem egy időben, az viszont simán lehet, hogy egyik héten (esetleg napon) az egyikkel, másikon a másikkal lesz dolgod.

HelpDesk jellegű feladatok:

  • Ügyfelektől érkező problémák elsőfokú kezelése (Windows kliensek, Office és egyéb programok, hálózat, nyomtatás, levelezés stb.)
  • Ügyfelektől érkező kérések kezelése (Active Directory felhasználók kezelése, Exchange postafiókok, terjesztési listák kezelése, jogosultságok beállítása stb.)
  • Magabiztos, határozott, de mindemellett türelmes, empatikus kommunikáció az ügyfelekkel
  • Felhasználók tájékoztatása beállításokról, folyamatokról, igénylések menetéről stb.
  • A beérkező kérések/problémák regisztrálása, kategorizálása, a támogathatóság eldöntése, szükség esetén azok továbbítása (cégen belül pl. az üzemeltetési csapat, vagy ügyfél menedzserek felé, cégen kívül pl. külső szolgáltatók felé) és a megoldási folyamat koordinálása
  • A beérkező kérések/problémák minél pontosabb önálló feltárása, körülhatárolása, diagnosztizálása, kivizsgálása, megoldása és adminisztrálása

Desktop Support jellegű feladatok:

  • Munkaállomások telepítése, kiszállítása, rendszerbe léptetése, szükséges programok telepítése, beállítások elvégzése az ügyfélnél szokásosak szerint
  • Munkaállomások cseréje/újratelepítése ügyfeleknél, adatmentés és migráció, szükséges programok telepítése, beállítások elvégzése és ellenőrzése az ügyfélnél szokásosak szerint
  • Egyszerűbb hálózati problémák, beállítások ellenőrzése, kezelése, switchek cseréje, faliportok kipatchelése stb.
  • Infrastruktúra fejlesztési/átalakítási projektekben való részvétel ügyfeleknél

Elvárások

Szakmai ismeretek

  • MS alapú rendszeradminisztrációs tapasztalat (Group Policy, Print-, File-,Terminal-Server stb.)
  • MS Active Directory környezet ismerete
  • MS Exchange vagy O365 (Exchange Online) felhasználói adminisztrációs tapasztalat
  • Az MS Office irodai programcsomag (Word, Excel, Outlook) erős felhasználói szintű ismerete
  • Windows kliensek (W8-tól felfelé) rendszergazdai szintű ismerete
  • Alapvető hálózati ismeretek (DNS, DHCP, IP, VPN, PPoE, tudod mire jó az SMTP-,POP3-,IMAP-,FTP-,SSH-protkoll, switch vs. router stb.)
  • Alapvető hardver ismeretek (X86, X64, BIOS, MAC, SATA/IDE, memóriák stb.)
  • Alapszintű angol nyelvismeret, legalább írásban

Személyes tulajdonságok, egyéb kompetenciák

  • Ügyfélközpontúság – mivel ügyfelekkel dolgozunk, fontos, hogy tudd és akard az ő szemüvegükön keresztül látni a helyzetet, és szívügyed legyen, hogy segíts nekik
  • Nagyon jó kommunikációs készség a felhasználók felé
  • Tanulás iránti vágy – nem gond, ha nincs sok-sok éves gyakorlatod, többre értékeljük a tanulni akarást és a lelkesedést, magyarul ne kétségbe ess, ha valami újjal találkozol, hanem örülj a kihívásnak
  • Kitartás, problémamegoldó készség és megoldásközpontú gondolkodás – az jó, ha nem ismered a lehetetlent, náluk ugyanis ez a fogalom nem létezik, minden problémát meg lehet oldani
  • Rugalmasság – nem ijedsz meg, hogy sokféle emberrel kell kommunikálnod, sokféle feladattal találkozol a mindennapok során
  • Önállóság – eleinte sokat fogunk segíteni, de aztán neked kell majd tolni a biciklit. Csapatban fogsz dolgozni, de a cél az, hogy feladatokat átvegyél a kollégáktól, nem az, hogy újabbakat generálj nekik
  • Együttműködési készség – nemcsak az ügyféllel, hanem cégen belül is fontos, mert sok helyzetben csapatként szállítjuk a jó megoldást

Nem elvárás belépéskor, de jó, ha:

  • ismered az Office365 szolgáltatásokat
  • járatos vagy a Mac OS X kliensek világában
  • van B kategóriás jogsid
  • szóban és írásban is tudsz angolul kommunikálni B2 szinten / középfokon

Amit kínálunk

  • Kihívásokat és sok-sok tanulási lehetőséget
  • Megbecsülést (anyagilag és emberileg egyaránt) és felelősségteljes munkakört
  • Rengeteg tapasztalatot
  • Szakmai előrelépést
  • Egy jó hangulatú csapatot, aminek része lehetsz
  • Minden egyébről szóban egyeztetünk

Munkakörülmények

Irodánk a 11. kerületben, csendes, zöld környezetben, a Nádorliget 7. szám alatt található, és mindenféle közlekedési eszközzel szuperül megközelíthető. Van az irodában víz, tea és kávé, a konyhában hűtő és mikró. A napi munkaidőd eléggé kötött lesz (hiszen vállalásaink vannak az ügyfelek felé), de abszolút rugalmasak vagyunk, ha alkalmanként el kell menned ügyeket intézni, vagy bármilyen egyéb okból, és hosszú távon home office-ból is van mód a feladataid ellátására. A munkaeszközöket (notebook, telefon, monitorok) a választásodnak megfelelően biztosítjuk. Szoktunk játszani, spontán sörözni, csapatépülni, szakmai előadásokra járni, egymást oktatni stb.

A jelentkezés módja

Küldj egy önéletrajzot a job@coresystems.hu címre! A kísérőleveledben írd meg azt is, miért döntöttél a jelentkezés mellett! A megpályázott pozíciót mindenképp tüntesd fel a levél tárgyában!

Fontos adatvédelmi információ

Ha a fentiek alapján úgy érzed, lehet közös nevezőnk, várjuk pályázatodat! Kérjük, hogy jelentkezésedet abban az esetben küldd el hozzánk, ha elfogadod az alábbiakat.

Cégünk  a 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (Általános Adatvédelmi Rendelet, GDPR) és a kapcsolódó magyarországi jogszabályok, így például az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény érvényes rendelkezéseit alkalmazza az adatkezelés vonatkozásában.

A jelentkezés beküldésével önkéntes hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy a Core Systems Informatikai Kft. képviselője személyes adataidat toborzási-kiválasztási célból kezelje, önéletrajzodat és pályázati anyagodat a pályázat beküldésétől számított 6 hónapig megőrizze. Az önkéntes hozzájárulás bármikor visszavonható írásban egy ilyen tárgyú nyilatkozattal, melyet elektronikus levélben a https://coresystems.hu/kapcsolat/ „Érdeklődőknek” blokkjában szereplő email címre vagy postai úton a 1117 Budapest, Nádorliget utca 7/A fszt. 8. címre juttathatsz el. Adatvédelemmel kapcsolatos további kérdés esetén is ezeken az elérhetőségeken kereshetsz minket.

Kövess minket itt is!

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Email

Kövess minket itt is!

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Email